tiistai 7. lokakuuta 2014

Askartelua

Mulla on jälleen kerran alkanut askartelutarvikkeiden ostolakko. Tuon lakon piti alkaa jo syyskuussa, mutta kun löysin kaikenlaista kivaa ostettavaa kaupoista ja kirppareilta, niin päätin aloittaa lakon vasta käsityömessujen jälkeen eli nyt.

Jos joku ihmettelee, että miksi pitää aloittaa ostolakko, niin johtuu siitä että mulla on ihan hirmuinen määrä askartelutarvikkeita. Ja nyt kun mulla on vielä oma huone tätä harrastusta varten, niin tarvikemäärä on  kasvanut ihan räjähdysmäisesti.

Nyt noista kaikista ostetuista jutuista pitäisi askarrella kaikenlaisia kivoja juttuja ja onneksi pää on täynnä ideoita. Jotain olen ehtinyt tässä viime aikoina jo tehdäkin ja tässä pari kuvaa mun tekeleistä.

Olen kovasti innostunut tagikorteista ja tässä pari malliksi.


Kortin tausta tehty askartelumaaleilla, joiden päälle on leimattu hennosti leimakuvia. Koristeeksi pitsiä, nauhaa ja puolihelmiä. Kortissa oleva perhonen on stanssattu valkoiselle paperille ja sen päälle on levitty leimamustetta ja krakelointiainetta.


Tämä kortti on tehty hevosmiehelle. Tausta on leimailtu. Koristeena teippiä, puolihelmiä, nappeja ja stanssattua filminauhaa sekä metalliriipus.Valokuva itse otettu ja kortin väritykseen sopivaksi photoshopattu.



Tähän  tauluun on kuvioleikkurilla leikattu perhosia ja ne on kiinnitetty kanvaspohjaan glossy accentilla. Yksinkertaista ja helppoa =)

Kivaa lokakuun jatkoa! Eikös olekin kivaa kun on syksy ♥

1 kommentti:

  1. Tosi kauniita kortteja! Joskus on ihan hyvä, kun pitää kehitellä juttuja ihan vaan siitä mitä kaapista löytyy ja yleensä meiltä näprääjiltä löytyy kyllä:)
    Mukavaa lokakuuta!

    VastaaPoista