sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Perhosaskartelua

Kävimme eilen Seinäjoen käsityömessuilla ja voi kun siellä oli taas kaikkea ihanaa =) Mä olin ajatellut, että jos en nyt ostaisi kovin paljoa mitään, kun itselläkin löytyy jo paljon kaikenlaista. No kyllähän sen nyt tietää, että en voinut hillitä itseäni ;)

En kovin usein osta mitään valmiita askartelupaketteja, mutta Lumikellojen osastolla oli myynnissä niin ihania perhospaketteja, että sellaisia oli pakko ostaa useampia.

Perhoset tehtiin ääriviivatarroista ja vellumpaperista (olisikohan tuo kuultopaperia suomeksi). Perhoset liimattiin ohueen metallilankaan ja sen voi sitten riipustaa vaikka lamppuun tai ikkunaan eteen koristeeksi.

Tässä muutama kuva mun perhosista.







Olen viime aikoina kovasti koittanut opetella Instagramin käyttöä ja olen päivittänyt sinnekin muutamia kuvia. Jos haluat käydä kurkkimassa kuviani, niin löydät minut nimellä piijja71. Tästä linkistäkin pitäisi päästä näkemään kuviani https://instagram.com/piijja71/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti