maanantai 6. joulukuuta 2010

Albumiaskartelua

Olen koko syksyn puuhastellut tällaisen kastepukukirjan kanssa ja nyt se on vihdoin viimein valmis. Alkuun ajattelin, että eihän siinä nyt kovin kauan voi kestää, kun kokoan tällaisen kirjan (tai albumi olisi varmaan oikea termi), mutta tässä olikin aivan hirmuisesti työtä...

Kuvat saa suuremmiksi klikkaamalla niitä kerran.


Idea tähän kirjaan lähti siitä, että meitä on 9 serkusta ja meidät kaikki on aikoinaan kastettu samassa kastepuvussa. Kyseisen kastepuvun on tehnyt meidän mumma 70-luvun alussa ja minä olin ensimmäinen, joka siinä on kastettu.


Tässä kastepukukirjassa on kuva jokaisesta serkuksesta kastepäivänä tuo puku päällä. Nyt tuo kastepuku aloittaa toista kierrosta seuraavassa sukupolvessa ja tarkoitus olisi, että tämä kirja seuraisi puvun mukana.


Tässä kuva kirjan sisäsivulta. Jokaiselle on siis oma sivu, jossa on kuva, nimi ja syntymäaika. Olen käyttänyt tässä kirjassa askarteluvarastossani olevia papereita ja muita tarvikkeita.


Josko sitä nyt saisi sitten tehtyä loput joulukortit valmiiksi... Onneksi mulla on tämä viikko lomaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti