keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Skräppisivuja

Löysin valokuvalaatikostani muutaman 1-vuotis kuvan itsestäni ja päätin pelastaa ne vähän parempaan talteen.

Olen joskun aikoja sitten hankkinut tuota vaaleanpuna-valkoista pallopaperia, mutta en ollut keksinyt sille mitään sopivaa käyttötarkoitusta ennen kuin nyt...

Kuvien lisäksi sivua koristaa mm. Cuttiksella stanssatut tekstit. Ja olihan tuohon pakko laittaa vähän pitsiäkin...


Tämä toinen skräppisivu on mulle tosi rakkaasta valokuvasta ♥ Olen nuorempana ollut matkaoppaana Israelissa ja tämä kuva on otettu Jerusalemissa Temppelivuorella, taustalla on kalliomoskeija. Tämä kuva on otettu mun viimeisellä Jerusalemin retkellä ja siksi se on mulle aivan erityisen tärkeä.

Koska tuo kuva on niin värikäs, mietin kauan millaista paperia kannattaisi käyttää. Päädyin yksivärisiin, mutta aika voimakkaan värisiin papereihin. Kirjaimet on stanssattu Cuttiksella Core'dinationsin kimallepaperista, sinisen paperin reunat leikattu kuviolävistäjällä ja kyllä tuolta sivulta löytyy hieman vihreää silkkinauhaakin...


Kivaa keskiviikkoiltaa ♥

1 kommentti:

  1. Kivoja skräppäys-sivuja! Tuo Jerusalem aivan erityisesti sykähdytti, mulla kun asuu melkein koko perhe siellä!
    Kauniita juttuja olet askarrelut rautalangasta. Muakin kiinnostaa se, mutta en ole vielä päässyt kurssille. Viimeksi lintuhäkkikurssin aikaan olin Jerusalemissa!Tykkään kyllä väsätä kaikenlaista käsilläni, niinkuin sinäkin.
    Jouluntuoksuista marraskuuta toivottelee Eeviregina

    VastaaPoista