tiistai 23. marraskuuta 2010

Vihdoin viimein joulukortteja

Mä olen elokuun lopusta lähtien kovasti suunnitellut, että aloitan joulukorttien tekemisen. No jostain syystä inspiraatio on ollut vähän hukassa, mutta onneksi se on nyt löytynyt - näiden kanssa alkaa nimittäin olla hieman kiire.


Tässä kortissa on käytetty Sarah Kayn 3D-kuvaa ja taustalla on Magnolian puolukkapaperia. Lisäksi kortissa on vähän paperipitsiä. Joulutervehdys leimattu uudella tekstileimasimella, jotka ostin kalligrafian opettajaltani.

Tässä toinen joulukortti, jonka olen saanut valmiiksi asti. Kaikki materiaalit löysin askartelutarvikkeideni joukosta, mutta en oikein muista, mistä olen juuri nämä paperit ym. hankkinut.


Yleensä valokuvaan tekemäni kortit, mutta nämä kortit olen poikkeuksellisesti skannannut. Jotenkin nämä skannatut kuvat eivät ole yhtä eläväisiä kuin valokuvat, mutta kyllä näistä nyt selvän saa...

Ja nyt sitten vaan tekemään lisää kortteja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti