keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Lisää joulukortteja

Tämän vuoden joulukortit valmistuvat hitaasti mutta varmasti...


Tässä kaksi Sarah Kay 3D-kuvilla tehtyä korttia. Nuo 3D-kuvat olen hankkinut Paperinauhasta. Olen käyttänyt molemmissa korteissa tarrapitsiä ja se on tosi kätevää & helppokäyttöistä. Korteissa käytetyt paperit ja muut koristeet ovat löytyneet omista varastoista.


Tämä on kortti on tehty eräälle koiraihmiselle. Tuo ihana kuva löytyi sellaisesta vintage -korttikuva-arkista, joka sekin on hankittu Paperinauhasta.


En erityisemmin pidä punaisesta väristä, mutta siitä huolimatta olen koittanut käyttää sitä tämän vuoden korteissa ja muussakin jouluaskartelussa. Ihan kivan näköisiähän noista tulee, mutta kyllä mä edelleen oon sitä mieltä, että ei oo sinisen värin voittanutta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti