keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Ystävänpäivä lähestyy ♥

Ystävänpäiväkortteja alkaa valmistua pikku hiljaa... Tosin mä olen ollut viime aikoina niin innostunut virkkaamisesta, että paperiaskartelu on ollut lähinnä sellaista shoppailupainotteista ;) No onneksi olen saanut kuitenkin muutaman ystävänpäiväkortin tehtyä.

Olen kovin ihastunut (edelleen) vaalenpunaiseen väriin ja siksi halusin esitellä juuri tämän kortin ensimmäisenä. Kaikki kortissa olevat paperit on "itsepainettu" eli siis leimattu. Olen käyttänyt mm. Rubber Stamp Tapestryn leimasimia. Apuna kortinteossa käytetty mm. Cuttiksen & Spellbindersin stansseja, paperinstressaajaa ja erilaisia kuviolävistäjiä. Tähän korttiin halusin laittaa oikein oikeaa pitsiäkin ja vähän silkkinauhaa...

3 kommenttia:

  1. Ihana kortti. Uuden Moda-lehden kannessa on isoäidinruuduista tehty neuletakki. Minä olen vienyt kirppikselle pusseja, missä on pitsejä, ym. kaikenlaista korttiaskarteluun sopivaa, mutta ei täällä ihmiset kai askartele, kun toin pakkauset takaisin, vaikka niissä olisi ollut todella hyvää materiaalia, itse en enään askartele juurikaan, mutta kiva katsella sinunkin töitäsi, kun tiedän tuon innostuksen tehdä ja sitten ihailla sitä omaa kädenjälkeä.

    VastaaPoista
  2. Tosi nätti ja monipuolinen kortti :)

    VastaaPoista
  3. this is a wonderful Valentine card! I love it!
    greetings from Germany
    Astrid

    VastaaPoista