perjantai 6. toukokuuta 2011

Tuunattu pöytälamppu



Mä olin suunnittelut, että tästä postauksesta tulee todella havainnollinen hienojen ennen ja jälkeen -kuvien kera. No niitä jälkeen -kuvia kyllä on, mutta jotenkin onnistuin hävittämään kaikki ennen-kuvat, kun sekoilin jotain noiden muistokorttien kanssa.

Mutta asiaan... ostin alkuvuodesta huutokaupasta 5 eurolla pöytälampun. Ajattelin jo silloin, että pienellä tuunauksella siitä voisi saada kivan näköisen ja oman kodin sisustukseen sopivan. Lampun jalka oli messinkiä & marmoria ja siinä oli alun perin sellainen kamala kulahtanut beige varjostin.

Koska tuon lampun värit eivät oikein olleet mun mieleen, päätin kokeilla, onnistuisinko maalaamaan tuon jalan valkoiseksi. Ja onnistuhan se spraymaalilla oikeinkin hyvin. Tosin piti maalata useampi kerros, että sain alkuperäisen värin piiloon. Ostin paikallisesta valaisinliikkeestä tähän uuden varjostimen ja valmista tuli. Ja täytyy myöntää, että lopputulos yllätti mut positiivisesti.


Tämän illan haasteena olisi tehdä kaksi äitienpäiväkorttia. Yleensä keksin aika helposti ideoita kortteihin, mutta jostain syystä tänä vuonna nuo ideat antavat odottaa itseään... Onneksi sunnuntaihin on vielä aikaa =)

Huomenna olen menossa valokuvauskurssille. Ostin helmikuussa järjestelmäkameran ja olen tähän asti opetellut sen käyttöä ihan omin päin, mutta huomenna pääsen oikein ammattilaisen oppiin, tosi mahtavaa!!! Kivaa viikonloppua ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti