maanantai 29. huhtikuuta 2013

Huhtikuu Pariisissa, scrapbooking-messuilla



Yksi Pariisin matkan kohokohdista oli pääsy Version Scrap -messuille. Messut järjestettiin Parc Floral -nimisessä paikassa, joka on kaakkois-Pariisissa (ainakin mun suuntavaiston mukaan).

Matkan hotellilta Parc Floraliin taitoin bussilla. Matka kesti kolmisen varttia, mutta olin varautunut matkaan sipsipussilla ja isolla smootiella, joten olin vähän niin kuin retkellä eväideni kanssa =)  Bussiasemalta oli sitten vielä aika moinen matka itse messupaikkaan, mutta sinne pääsi kätevästi pienellä traktorijunalla.

Pariisissa on muuten tosi kiva matkustaa bussilla. Metroliput käyvät myös busseissa ja matkan aikana saa ihailla maisemia. Tilasin jo ennen reissuani Pariisin matkailutoimistosta kartan, jossa oli kaikki bussireitit, oli muuten tosi kätevä ja helpotti reittien suunnittelua.

Sitten itse messuihin. Aiheena oli siis scrapbooking/skräppäys ja kaikenlainen paperiaskartelu. Oli aivan uskomatonta nähdä niin paljon scrapbooking-tarvikkeita yhdessä paikassa. Meinasi aivan mennä pää sekaisin... Myynnissä oli kaikkea mahdollista mm. papereita, leimailutarvikkeita, kuvioleikkureita, lehtiä, erilaisia tageja & stanssattuja juttuja, tarvikepaketteja, nauhoja, teippejä ym. Mä "jouduin" ostamaan vähän kaikenlaisia juttuja. Tässä yksi kuva, jossa on osa mun ostoksista.



Messupaikalla ei saanut valokuvata, mikä selvisi mulle siinä vaiheessa kun olin lähdössä pois, hups! No ei sen puoleen, jostain syystä kaikki mun ottamat kuvat oli jotekin tärähtäny tai valotus oli päin honkia. Olin vissiin ollut niin innossani, että en oikein tajunnut pistää kameran säätöjä kohdalleen. Täälläkään noita kuvia ei sitten näy =( Paitsi tämä yksi eli mun messulounas.


Tämä on tällä erää viimeinen Pariisi-postaus. Seuraavassa postauksessa esittelen itse tekemiäni kylttejä.

Kivaa Wappua kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti