perjantai 6. joulukuuta 2013

Itsenäisyyspäivän puuhasteluja - lisää itse tehtyjä joulukortteja

Huomasin tässä yhtenä päivänä, että mun itse tekemät joulukortit eivät riitäkään kaikille. No ei muuta kun uudestaan korttipaja pystyyn. Halusin kokeilla yhtä leimailuideaa, joka oli tullut mun mieleen ja tällaista sain aikaiseksi:


Eli olen leimannut valmiille korttipohjalle askartelumaalilla ensin noita lumihiutaleita. Kun maali oli kuivunut, tein sabluunalla tuon bambin kuvan (bambi-sabluuna on Strömsön nettisivuilta).

Ennen kuin bambin maali ehti kuivua, laitoin päälle glitteriä, joka sitten kuivui kiinni kuvaan maalin kuivuessa.

Mä tykkään, että näistä korteista tuli jotenkin tosi söpöjä. Saa nähdä maltanko antaakaan näitä ;)


Täällä puuhastelut jatkuvat - tavoitteena olisi tähden mallinen kranssi kuusenhavuista. Saa nähdä kuinka onnistuu...

Oikein mukavaa itsenäisyyspäivää!

2 kommenttia:

  1. Onpa muuten ihana kortti, tosi tosi ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ mä olen bambi-fani ja siksi varmaan tykkään itsekin niin kovasti näistä =)

      Poista