sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Joulu 2013

Täällä on vielä jotain pieniä joulupuuhasteluita meneillään, mutta hyvin pian alan viettämään ensimmäistä joulua omassa talossa ♥ ♥ ♥

Tänään tein tuollaiseen lasikupuun joulupalloista ja enkelinkiharasta asetelman. Laitoin (tai siis yritin laittaa) koristeeksi keinolunta ja jostain syystä sitä oli kaikkialla muualla, mutta ei tuolla kuvun alla :( Mutta meneehän se näinkin...


Mun joulupuu (mänty) on edelleen sisällä, en siis ole saanut siitä mitään allergista reaktiota. Hyvä niin, on ihanaa kun on aito joulupuu.


Olen laittanut joulupuuni sinkkisankoon ja tukenut sen sinne isoilla ja pienillä kivillä. Suihkuttelin kivien päälle keinolunta, niin näyttää vähän niinkuin talviselta.

Äiti virkkasi  mulle ihanan valkoisen maton, joka sopii oikein kivasti tuonne joulupuun alle. Tuolla joulupuun oikealla puolella on pieni tonttukylä, se on ainut punainen asia mun joulussa. 

Kun kuvailin joulupuutani, huomasin että se näyttää hieman pliisulta tuolta alhaalta ja niinpä istutin sinne yhden enkelin.



Tämä blogi hiljenee tämän postauksen myötä joulunviettoon. Toivotan sinulle ja läheisillesi oikein tunnelmallista ja rauhallista joulun aikaa ♥



2 kommenttia:

  1. Joulupuu onkin mänty käyhän sekin hyvin. Kun olin painohallilla omalla paikkakunnalla töissä laitoin siellä kans männyn. Moni sanoi että on hyvän näköinen joulukuusi. Piti aina korjata katoppas uudelleen. Joulu tulla jo saa.

    VastaaPoista