sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Upea metallinen kyltti

 

Mä olen joskus aikoja sitten ostanut tällaisen jännän metallisen kyltin huutokaupasta. En tiedä mistä on alunperin lähtöisin ja että onko vanha vai uusvanha, mutta valtavan hieno joka tapauksessa.

Mietin monta kuukautta, että mihinkä seinälle tuon kiinnitän ja lopuksi tulin siihen tulokseen, että olohuoneessa sille on parhain paikka.


Olen joskus nähnyt matkablogeissa vastaavan tyylisiä kylttejä jossain vanhoissa kaupoissa ja baareissa mm. Ranskassa, mutta tämä mun oma on tuskin sieltä lähtöisin .... ;)


Tuossa kyltissä olisi kovasti tilaa kirjoittaa jotain ja meinasin jo maalitussilla "sutaasta" siihen jotain, mutta tulin  sitten toisiin aatoksiin... Ehkä hyvä niin, kun ei mulla nyt oikeesti ollut mitään kauheen järkevää kirjoitettavaa siihen =)

1 kommentti:

  1. Komia on kyltti ei sellaista joka tytöllä olekkaan. Hyvää torstai-iltaa

    VastaaPoista