keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Stanssikuvista tehdyt kortit

Olen ostanut vuosia sitten Cuttlebug-laitteen, mutta alkuinnostuksen jälkeen sen käyttö on ollut aika vähäistä. Mua on aivan itseänikin harmittanut, kun kallis kone on nököttänyt pöydän kulmalla toimettomana.

Eräänä päivänä ”eksyin” Facebookissa sellaiselle stanssikuva-sivulle ja innostuin uudelleen asiasta. Käytännössä tämä tarkoittaa siis sitä, että taas on kannettu iso määrä uusia stansseja kotiin ;)

Ihanaa oli huomata, että stanssit eivät ole enää niin hirmuisen kalliita kuin joitain vuosia sitten. Okei eihän ne vieläkään halpoja ole, mutta joitain ihania kuviostansseja voi saada jopa alle 10 eurolla. Ja sen huomasin kanssa, että kuviin/kuvioihin on tullut paljon mielenkiintoisia ja uusia vaihtoehtoja.

Tässä sitten pari korttia, joissa olen käyttänyt stanssikuvia (jotka on tehty mun uusilla stansseilla).



Korttien taustapaperit on itse leimailtu Distress Inkin musteilla. Aita- ja lintu -stanssit ovat Marianne designin ja puu-stanssi  Cart-Us -sarjasta. Stanssattuihin kuviin käytetyt paperit löytyivät omista varastoista. Korttien koristeena on puolihelmiä ja helmiäishohtoisia sudenkorentoja. Mä tykkään aivan erityisesti tuosta puu-stanssista, mulle tulee siitä mieleen elämän puu tai jotain…

Ja puista tulee mieleen puutarhahommat. Mä olen nimittäin kunnostautunut puiden istutuksessa. Olen istuttanut tuonne puutarhaani yli 20 kuusta ja ainakin saman verran vesipajuja. Lisäksi olen hankkinut 2 kirsikkapuuta , joiden kovasti toivon tuottavan hedelmää.


Puutarha on niin lumonnut mut, että en paljoa istuskele koneen ääressä, joten täällä blogissakin voi on hieman hiljaista. Ihania aurinkoisia kevätpäiviä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti