tiistai 19. huhtikuuta 2011

Pääsiäisvalmisteluja

Mä haavelin kovasti, että tekisin täksi pääsiäiseksi sellaisia kauniita tekstileimasimella koristeltuja pääsiäismunia. No kyllähän niitä munia tuli leimailtua, mutta lopputulos ei ollut ihan sellainen kun olin ajatellut.... kuperan pinnan leimaaminen ei nimittäin ollutkaan ihan helppoa...


Nämä munat ovat jonkinlaista savea, vähän terrakottan tyylistä, ja ne oli jo valmiiksi maalattu valkoiseksi. Koitin leimata kuvioita tekstileimasimella ja sitten tuollaisilla pienillä kuvioleimasimilla, mutta lopputulos oli jotenkin suttuinen. Mutta eiköhän näillä nyt päästä tämän pääsiäisen yli... =)



Olen edelleen kovin ihastunut turveruukkuihin ja niiden koristeluun. Tässä muutamia ruukkuja, joita olen tehnyt pääsiäistä varten. Toiseen laitoin pääsiäisruohoa ja toiseen pääsiäismunan & pari höyhentä. Ruukut on koristeltu pääasiassa leimaillen.




Sain viime viikolla ihanilta työkavereiltani synttärilahjaksi upean Riviera Maisonin lasiasian vai miksiköhän tuota nyt pitäisi sanoa... no upea se on joka tapauksessa. Ostin valkoisen helmililjan ja se sopi aivan mahtavasti tuonne astian sisään.


Nuo helmililjan kukat ovat niiii-iiin kauniita ♥ Yksi mun suosikkikukista.


Aurinkoista loppuviikkoa kaikille ja kivaa pääsiäisen odotusta!

1 kommentti:

  1. Hauskan näköinen tuo leimailtu tulos, jotenkin herkkä. Ihania nuo turveruukutkin!

    Synttärionnittelut vielä :)

    VastaaPoista