maanantai 25. huhtikuuta 2011

Kevään merkkejä

Mä ajattelin jossain vaiheessa alkuvuodesta, että kevättä ei varmaan tuu enää ollenkaan. Lunta vaan satoi ja satoi, mutta onneksi olin väärässä =)

Nyt pääsiäisen aikaan on ollut aivan ihana sää, täällä Seinäjoella on jopa rikottu lämpöennätyksiä ja puutarhakin alkaa heräillä pikkuhiljaa... Tässä muutamia keväisiä kuvia.



Olen tänä viikonloppuna istuttanut aikaisemmin keväällä tilaamiani taimia. Nyt vaan odotellaan kesää ja toivotaan, että nuo taimet pysyvät hengissä sinne asti...

Sinikukkainen verenpisara Blue Sarah
Salvia Mystic Spire

Näin eilen kevään ensimmäisen siilin. Tämä söpöläinen oli mun kaverina puutarhahommissa monta tuntia. Minä siivosin terassia ja se terassin reunoja.



Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti