lauantai 1. joulukuuta 2012

Kesälomalla!

Kyllä vaan, viimeinen kesälomaviikko alkoi... Kyllä tätä on odotettukin. Ohjelmaa on tietysti suunnitteilla vaikka kuinka =) Tosin tänä vuonna jo perinteeksi muodostunut matka Bremenin joulumarkkkinoille jää väliin, mutta onhan täällä kotimaisemissakin kaikkea mukavaa jouluista tekemistä ja näkemistä. Ja joulukortitkin pitäisi saada aikaiseksi.

Heti loman alkajaisiksi käytiin tänään Vaasassa shoppailemassa. En löytänyt mitään kovin ihmeellistä vai lasketaanko säkillinen joulukukkia Planteganista ihmeelliseksi? Ei kai....

Tän postauksen yhteydessä haluan esitellä mun ihanan vintage-teroittimen. Tällä on kiva teroitella kyniä, vaikka ne eivät olisikaan kovin tylsiä ;) Ja huomaa, että vaihtoteriäkin löytyy. Tämä on yksi mun parhaimmista aarteista, joita olen koskaan löytänyt.



Nyt mun pitää ottaa itseäni niskasta kiinni ja mennä järjestämään mun askarteluhuonetta. Olen maalannut siellä seinät (lavendelinsininen muuttui silkinharmaaksi) ja nyt pitäisi saada kaikki tavarat takaisin paikoilleen. Huonekalut on kyllä jo omilla paikoillaan, mutta kaikki pikkutavarat on ihan hujanhajan.

Ihanaa joulukuuta teille kaikille ♥

1 kommentti: