perjantai 11. lokakuuta 2013

Ja hommaa piisaa...

Mä olen tällä viikolla ahkeroinut kotona kaikki illat ja viimeistellyt kodin sisustusta. Josko tämä talo olisi vihdoin sellaisessa kunnossa, että voisin kutsua sukulaisia  tutustumaan mun uuteen kotiin.

Olen mm. kiinnittänyt lamppuja kattoon. Kyllä tämän kokoisessa talossa onkin paljon kattolamppuja, huh huh! Homma sujui onneksi oikein hyvin tai ainakin mun mielestä se sujui hyvin, kun lamput palaa ja mä en ole saanut yhtäkään sähköiskua =) Ja työkalupakki, joka on ollut olohuoneen lattialla levällään 10 viikkoa, on vihdoin siiretty pois.

Kiinnitin eteisen seinälle tuon kastin, jonka olen muutama vuosi sitten ostanut Juthbackan markkinoilta ja voi kun mä tykkään, että se sopii hyvin kodin tyyliin. Tässä vielä tuosta kastista kuva.


Nyt olisikin sitten vuorossa vähän leipomishommia. Pitää muistaa kaivaa esille munakello, jotta en käräytä mitään tuonne uuniin. Mulla on nimittäin sellainen paha tapa unohtaa leivonnaiset uuniin.

Aurinkoista viikonloppua teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti