torstai 17. lokakuuta 2013

Talvi lähestyy...

Myöhään eilen illalla poimin vielä viimeisiä malvan kukkia maljakkoon ja ihmettelin kuinka ne kukkivat näin myöhään. 


Tänään puolen päivän aikaan, kun olin juuri sopivasti saanut haravoitua koko pihan, tuli ensilumi maahan. Tässä kuva mun omalta kalliolta =)



Jos muuten ihmettelette kuinka mä haravoin pihaa keskellä päivää arkena, munhan pitäisi olla töissä,  niin johtuu siitä, että mulla on pari lomapäivää tällä viikolla. Aika mukavaa pitää pieni loma tässä vaiheessa vuotta.

Tänä vuonna oli muuten ensimmäinen kerta, kun mulla oli autossa talvirenkaat alla ennen liukkauksia ja lumen tuloa. Monena vuonna aiemmin olen liukastellut kesärenkailla ja joskus jopa turvautunut bussin kyytiin, kun en ole uskaltanut lähteä ajelemaan kesärenkailla lumisille teille. Mutta tänä vuonna on toisin, talvi ei päässyt yllättämään ;)

Nyt lähden innokkaana emalityökurssille. Saa nähdä saanko mitään kivaa aikaiseksi...



1 kommentti:

  1. Malva kukkii tosi myöhään mullakin ne olivat viimeiset. Niin se tuli ensi lumi.

    VastaaPoista