lauantai 12. lokakuuta 2013

Kirpparikierroksella


Olen ollut jo jonkin aikaa tavaroiden ostokiellossa. Oli pakko asettaa itselle tuollainen kielto, kun muuton aikana tajusin, kuinka paljon mulla on kaikenlaista tavaraa. Tämän vuoksi en ole käynyt huutokaupoissa, kirppareilla enkä oikein missään muissakaan kaupoissa. Tosin sen verrran täytyy myöntää, että olen joitain juttuja ostanut tänne uuteen kotiin kuten uusia valaisimia. Mutta nuo ovat olleet sellaisia ns. pakollisia hankintoja.

Yhtenä päivän mulle iski kuitenkin sellainen kauhea hinku päästä vanhojen tavaroiden keskelle. Lähdinkin sitten kiertelemään kirppareita, kun en siihen hätään mitään muutakaan paikkaa keksinyt, missä olisi ollut vanhoja tavaroita.

Sen verran höllensin tuota ostokieltoakin, että sain käyttää kaikki kukkarossa olevan käteisrahan shoppailuun. Eihän mulla koskaan ole kukkarossa käteistä rahaa, mutta nyt kävi niin hyvä säkä, että sieltä löytyi muutama euro. Ja voi mitä kaikkea kivaa mä löysinkään tuunattavaksi... Hehkutin kirpparin kassallekin löytöjäni, mutta sain vain sellaisen kummastuneen katseen osakseni. Tässä kuva mun löydöistä.

Maksoin näistä kaikista yhteensä 5 euroa ja olin hyvin tyytyväinen. Osan noista tavaroista olen jo ehtinyt tuunata uuden väriseksi ja niistä ilmestyy sitten myöhemmin kuvia tänne blogiin.

4 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi; kauniita kuvia ja ihania sisustusidiksiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kävin vastavierailulla blogissasi ja sielläkin oli kaikkea kivaa... Aurinkoisia syyspäiviä sinulle!

      Poista
  2. Hyviä löytöjä . Joskus on onnistuneita ostoja. Hyvää viikkoa.

    VastaaPoista