perjantai 4. lokakuuta 2013

Kynttilänvalossa

Olen aina haaveillut, että kylläpäs olisi ihanaa, jos omassa kodissa olisi takka. No nyt tämän uuden kodin myötä mulla on kaksi takkaa =) Voi tätä ihanuutta!

Mä olen antanut molemmille takoille nimet; varaava takka on lämmitystakka ja olohuoneessa oleva ns.tavallinen takka on kynttilätakka. Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa, että miltä tuo kynttilätakka näyttää.


Kuten huomaatte mulla on vähän erikoinen kynttiläalusta... nimittäin vanha valurautainen lättypannu. Mä olin vielä joku aika sitten kiikuttamassa tuota pannua kaatopaikalle, mutta onneksi en ehtinyt sitä tehdä.




Mä löysin varastoistani aika söpöjä kynttilöitä. Harmi vaan kun en yhtään muista, että mistä mä olen nuo hankkinut, niitä olisi voinut nimittäin ostaa lisääkin.

Näiden kynttiläkuvien myötä toivotan kaikille rauhallista ja rentouttavaa viikonloppua ♥

2 kommenttia:

  1. Voi ihanuus miten tunnelmallista, aavistelen, että osaat nauttia!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kynttilä tunnelmaa. Lettupannu taitaa olla kynnttilöiden alla hauska idea. Hyvää viikonlopua.

    VastaaPoista