tiistai 3. syyskuuta 2013

Ensimmäinen kurkkaus uuteen kotiin - makuuhuone

Tässä ensimmäiset kuvat mun uuden kodin sisältä. Nämä kuvat ovat kaikki makuuhuoneesta, muualla on nimittäin vielä hieman kaaoottisen näköistä...




Makuuhuone on tapiseerattu kivalla vaaleanharmaalla eläväpintaisella tapetilla, jota löysin Starkista. Mä olen ollut itse mukana tapiseeraamassa ja homma sujui oikein hyvin. Tässä vaiheessa isot kiitokset vanhemmilleni ja siskolle remonttiavusta ♥ Ilman teitä tämä taloprojekti ei olisi onnistunut.

Koska makuuhuoneen seinissä ollut vanha tapetti ei meinannut millään lähteä pois (tai lähtihän se sellaisina pieninä kynnen kokoisina paloina), niin jätettiin vanha tapetti seiniin, maalattiin päälle seinämaalilla ja sitten siihen uusi tapetti paälle. Lopputulos oli todella hyvä. Ja mikä tärkeintä, tapetit ovat pysyneet seinissä.

Sisustustavaroita olen laittanut esillä vielä aika vähänlaisesti, mutta asia korjaantuu varmasti tämän syksyn aikana ;)



Sängyn päätyseinällä on viime talvena hommattu ja entisöity naulakko




Kovin on musta-valko-harmaata =)



Yöpöytänä on huutokaupasta hankittu vanha biedertuoli



Tämä vaatekaappi on ollut mulla toistakymmentä vuotta eteisessä. Nyt maalasin sen ja se pääsi kunniapaikalle makuuhuoneeseen. Kaapin päädyssä on vanhoja puisia juomapullolaatikoita "hyllynä".



Löysin tuohon vaatekaappiin uudet nätit ovennupit Biltemasta



Tässä vielä ennen ja jälkeen -kuvat vaatekaapista. Kaappi oli alunperin ihan puunvärinen, mutta nyt ihanan raikkaan valkoinen



Sisustushommat jatkuu edelleen. Makuuhuoneessakin on vielä vähän hommaa. Olen nimittäin hankkinut sinne ihanan hopeanvärisen vähän sellaisen itämaisen tyylisen valaisimen, mutta en ole vielä saanut sitä kiinnitettyä. Nuo sähkötyöt kun ei satu olemaan ihan mun vahvinta osaamisaluetta.... Mutta ei kait yhden lampun sähkötyöt nyt voi olla kovin vaikeita - piuhat vaan sokerinpalaan kiinni, vai?


Kivaa loppuviikkoa!




2 kommenttia:

  1. Kaunista sisustusta . Kyllä maali vaan tekee ulkonäölle ihmeitä . Koffin koreja näin rannikkoreissulla tais olla Merikarvialla pullokin oli korissa . Aurinkoista viikonloppua.

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään tosi paljon noista puukoreista ja olen metsästänyt niitä pitkin Suomea... Oikein mukavaa ja aurinkoista viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista