tiistai 10. syyskuuta 2013

Sisustusjuttuja taas vaihteeksi ...

Tässä taas muutamia kuvatuksia mun kotoa.

Sain vihdoin viimein kiinnitettyä tuollaiset kivat lasihyllyt keittiön seinään. No okei myönnetään:  isä ne laittoi kiinni, mutta mä olin kyllä henkisenä tukena ja vatupassin lukijana.

Valkoinen kaappi on huutokauppaostos monen vuoden takaa ja sopii ihanasti paikalleen.

Sisustusesineistä osa on uusia ja osa vanhoja, ja kaikki huolellisesti paikoilleen valittuja =) Tuolla alimmalla lasihyllyllä on pieni Eiffel-torni. Mua vähän hymyilytti tässä yhtenä päivänä, kun huomasin, että mulla on melkein joka huoneessa Eiffel-torni...











Sain muuten vihdoin makuuhuoneen lampun kiinni. Sähkötyöt olivat helpoin homma siinä projektissa. Itse lampun kiinnitys kattoon oli todella haasteellista, kun piti irrottaa kaikki vanhat systeemit ensin pois ja sitten vasta sai tuon uuden lampun kiinni. Mutta siellä se nyt kiikkuu...


Eteiseenkin laitoin lamppuja. Eteisessä on sellainen koko seinän kokoinen peili ja sen molemmilla puolilla oli paikka seinävalaisimelle.

Mulla ei ollut yhtääkään sopivaa valaisinta, mutta onneksi äidin kätköistä löytyi kaksi upeaa pallovalaisinta. Äiti oli ostanut ne kymmeniä vuosia sitten huutokaupasta ja nyt niille löytyi sopiva paikka.

Ja kyllä mun täytyy nyt rehellisyyden nimissä tunnustaa, että en mä yksin noita lamppuja saanut paikoilleen, piti turvautua isän apuun taas kerran.


Aurinkoista loppuviikkoa!

1 kommentti: