maanantai 16. syyskuuta 2013

Kello löi jo viisi...

Mun kotiin on muuttanut ihana tumma pitkä komistus... Ja tältä se näyttää:



Olen ihastellut monissa sisustuslehdissä ja - blogeissa kaappikelloja, mutta en koskaan uskonut saavani sellaista itselleni. Mutta toisin kävi...

Tämän kellon on mun paappa aikoinaan teettänyt äidille. Kello on ollut mun vanhempien kotona ja jossain vaiheessa, kun aloin puhua ääneen tämän uuden kodin sisustuksesta, tuli tuo kellokin puheeksi. Mä en oikein muista, että pyysinkö mä tuota kelloa vai kauppasiko äiti sitä mulle, mutta joka tapauksessa tänne se löysi tiensä.

Yksi ehto mulla tuossa kellojutussa oli, halusin että se maalataan. Kello oli alunperin sellainen männynvärinen ja jonkinlainen lakka päällä, eikä se siinä asussa oikein olisi sopinut tänne.

Jonkin aikaa mun piti tutkia värilastuja, jotta löysin oikein värin ja olen hirmu tyytyväinen valintaani. Värisävyn nimi on takorauta ja se on mun uusi lempiväri. Maaliksi valikoitui Tikkurilan Helmi ja äiti hoiti tuon maalausprojektin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti