perjantai 6. syyskuuta 2013

Superyllätys!!!

Mä olen jo jonkin aikaa haaveillu vanhoista ovista (älkää naurako, haaveensa kullakin). Mulla olisi niille oville kaikenlaista "sisustuskäyttöä". Heinäkuussa kirjoittelin tänne blogiinikin asiasta.

Ja arvatkaa mitä? Tänään kun tulin töistä kotiin, mun autokatokseen oli ilmestynyt kaksi aivan järkyttävän ihanaa vanhaa ovea.

Joku oli kuullut mun toiveen ja hommannut mulle nuo ovet. Ja kun satun vielä tietämään, että mistä nuo ovet ovat lähtöisin, niin niillä on aivan valtavasti tunnearvoa mulle. Olen itsekin kulkenut noista ovista pikkutyttönä. Kiitos ♥

Nappasin hätäisesti pari kuvaakin tänne. Katsokaa mitä ihana patina noissa ovissa on....




Nyt sitten sisustus- ja siivoushommiin. Sisko tulee huomenna yökylään ja mun pitää saada täällä tehtyä paljon hommia ennen sitä. Ihanaa viikonloppua teille kaikille ♥

1 kommentti:

  1. Kertakaikkisen ihanat ovet. Minäkin noita etsin yks kesä, kävin jopa parissa paikassa katsomassakin, mutta sopivia ei löytynyt!

    VastaaPoista